Bijzonder moment op een rare dag

9 november 2023 - Hualian, Taiwan

Het ging vandaag niet zoals gepland. Ik had in de LP gelezen over een mooie kust en een leuk haventje met leuke restaurantjes. Dat was de insteek toen we vanmorgen op weg gingen.

Na een hele tijd lopen zagen we nog niets van dat al. Ook geen restaurant voor een ontbijt. Dan maar een vers sapje. Ik had een combinatie van een aantal vruchten in gedachten. Zij vroeg of ik vier bekers wilde.(?)

Ik kon alleen maar kiezen uit wat er op de kaart stond.
Dus nam ik banana milk. Tom wilde verse jus zonder water en zonder suiker. Zonder suiker vinden ze echt heel raar.
Daarna gevraagd of zij een taxi voor ons wilden bellen.

De taxichauffeur begreep er niets van. Toen hij ons bij de haven bracht was dat een handelshaven. Daar was verder niks. Toen “strand” geprobeerd. We zijn uitgestapt bij een ruig strand. Om een lang verhaal kort te maken het was het niet. Na bijna 2 uur lopen komen we in een beetje bebouwde kom.

Rond 15.00 uur vinden we een restaurant. Het ligt nogal verscholen. Als we zitten zien we de cactussen van Lego in de etalage staan. Die heb ik vorig jaar van mijn schoonfamilie gekregen om de tijd tot de uitslag van de eerste operatie te overbruggen. En laat het vandaag nou precies 9 november zijn. De dag van de eerste operatie. Bijzonder toch?

1. Anouschka:
    9 november 2023
    Toeval bestaat niet. ...
    Maak er maar een positieve reminder van🙏.
    Nog veel plezier. Ik lees graag je volgende verslag.
    Groetjes van de buurtjes
  2. Jeannette de Bruin:
    9 november 2023
    Hé! Ja doe ik. Leuk dat je ons volgt.
  3. Lies Langeveld:
    10 november 2023
    Bijzonder allemaal en wat een prachtige foto's!